Zoznam príspevkov

ID Názov príspevku Autor/Autori
1 Počítačové hry a explorativní přístup k výuce matematiky Mgr. Květoslav Bártek
2 Netradiční úlohy o reálných číslech Doc. RNDr. Jaroslav Beránek CSc.
3 O dotýkajúcich sa kružniciach RNDr. Martin Billich PhD.
4 Hrátky s matematikou Mgr. Daniela Blažková
5 Pedagogická prax a didaktická príprava študentov učiteľstva matematiky pre 2. stupeň ZŠ Doc. RNDr. Jaroslava Brincková CSc.
6 Same examples using IT to create the concept image of mathematical objects Dr. Beata Bugajska - Jaszczołt, Dr. Monika Czajkowska
7 The didactic propositions of introducing the idea of basis of linear Dr. Beata Bugajska - Jaszczołt, Dr. Danuta Drygała
8 Výučbový program ako pomôcka aktualizácie učiva Mgr. Marián Buxár
9 Remarks on Euler summability method Dr. Stanislav Domoradzki
10 Przeżywanie znaków i symboli Dr. Halina Drewniak
11 Úspešnosť riešenia MCRE úloh a jej vzťah s úspešnosťou žiakov v matematike PaedDr. Ján Ďuriš
12 Skúmanie vlastností pantografu v prostredí Cabri geometria RNDr. Radovan Engel
13 Reťazové zlomky u Leonharda Eulera PaedDr. Ján Gunčaga PhD.
14 Matematický aparát fyziky PaedDr. Ing. Peter Hanisko
15 Od skúsenosti k poznaniu Prof. RNDr. Milan Hejný CSc.
16 E-learning vo vyučovaní predmetu Logika, množiny, relácie Doc. RNDr. Pavel Híc CSc., PaedDr. Milan Pokorný PhD.
17 Jak obohatit učivo žákům nadaným na matematiku Mgr. Eva Hotová
18 Fyzikálno-matematická aplikácia derivácie RNDr. Klement Hrkota st., RNDr. Klement Hrkota ml.
19 Príklad s prvkom kognitívnej neistoty, ktorý žiakom naznačí jeden zo spôsobov zovšeobecňovania matematických poznatkov RNDr. Klement Hrkota st., RNDr. Klement Hrkota ml.
20 O pewnym równaniu funkcyjnym charakteryzującym całkę nieoznaczoną Dr. Antoni Chronowski, Dr. Zbigniew Powązka
21 Fibonacciho čísla na strední škole Mgr. Martina Jarošová
22 Stručná správa o kakurénii Dušan Jedinák
23 Globalschool - moderní metoda ve výuce Mgr. Marika Kafková
24 Zápis racionálnych čísel v pozičných číselných sústavách Miroslav Kamenický
25 First steps in introducing cooperative learning - An experiment for the application of cooperative learning Dr. Tünde Kántor PhD., Dr. András Kovács PhD.
26 Viliam Chvál – prvý dekan PF KU a iniciátor konferencií Matematika v škole dnes a zajtra v Ružomberku Doc. RNDr. Melichar Kopas CSc., Doc. RNDr. Roman Frič DrSc.
27 Václav Šimerka a počátky matematické analýzy v české školské matematice RNDr. Alena Kopáčková PhD.
28 Zajímavé typy zkoumání (vhodné i pro začátečníky) Prof. RNDr. Jan Kopka CSc.
29 Výchova geometriou Mgr. Božena Koreňová
30 Prístup žiakov 2. a 4. ročníka ZŠ k difúznej úlohe Mgr. Ivana Kovárová
31 Szybsze i jednakowo szybkie serie sukcesów i porazek Dr. Ireneusz Krech
32 Historical Aspects in Calculus Teaching ao. Univ. Prof. Dr. Manfred Kronfellner
33 Harmonický priemer a jeho praktická aplikácia Doc. Dr. Ladislav Kulčár CSc.
34 Kombinatorika PaedDr. Ján Kuruc
35 Refleksje na temat zadań probabilistycznych formułwanych przez studentów III roku matematyki Dr. Maciej Major
36 Magické štvorce vo vyučovaní matematiky PaedDr. Anna Medvecká
37 Štatistika v školskej matematike Mgr. Jana Mihalčová
38 Rok s korešpondenčným seminárom Mgr. Emília Miťková
39 Problematika slovných úloh na stredných školách - analýza výsledkov výskumu RNDr. Peter Molnár
40 Strategie rozwiązywania zadań nietypowych stosowane przez studentów pedagogiki Dr. Barbara Nawolska
41 Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów Dr. Barbara Nawolska, Dr. Joanna Żądło
42 Počítačom podporovaná výučba matematiky na 1. stupni ZŠ Mgr. Marta Novosadová
43 Slovní úlohy a výchova ke zdravému životnímu stylu PhDr. Jiřina Novotná, Roman Holoubek
44 Błędy i trudności w nauczaniu geometrii na poziomie elementarnym Dr. Zbigniew Nowak
45 O rozumieniu pojęcia funkcji w szkole średniej Mgr. Jadwiga Orlowska
46 Príprava učiteľov matematiky v nových študijných programoch Doc. RNDr. Edita Partová CSc, Mgr. Tibor Szabó
47 Znamenia zverokruhu v stochastike pre učiteľov Prof. Dr. hab. Adam Płocki
48 Odkrywanie regularności a myślenie algebraiczne Mgr. Marta Pytlak
49 Develop reductive argumentation with the help of didactic games Dr. Tadeusz Ratusiński
50 Vyučovanie analytickej geometrie na gymnáziách a rozvíjanie kľúčových kompetencií žiaka RNDr. Jozef Sekerák
51 Úlohy z diskrétnej matematiky RNDr. Ingrid Semanišinová PhD.
52 Dlaczego trudno jest się porozumieć z uczniem na lekcji matematyki Jana Slezakova, Dr. Ewa Swoboda
53 Eulerovy zásluhy o reformu goniometrie Mgr. Radka Smýkalová
54 Výuka funkcí na základních školách v ČR a Anglii Mgr. Anna Šlégrová
55 Výučba kombinatoriky, pravdepodobnosti a matematickej štatistiky na základných, stredných a vysokých školách RNDr. Lucia Švábová
56 O definíciach - neformálne a formálne RNDr. Zdeno Takáč PhD.
57 Počtové operácie pomocou „Napier bones“ Doc. RNDr. Štefan Tkačik PhD.
58 Zabudneme na dôkazy? RNDr. Magdaléna Tomanová
59 Využitie interaktívnych excelovských zošitov vo vyučovaní funkcionálnej analýzy PaedDr. Peter Vankúš PhD.
60 People Maths: Active Learning of Mathematics without a textbook BA (Hons) PGCE, FHEA Robert N. Vertes
61 Mathematics Education and Teacher Education in England BA (Hons) PGCE, FHEA Robert N. Vertes
62 Pokus o převod výukových technik z angličtiny do matematiky Mgr. Pavla Zagorová
63 Zásady tvorby matematickách problémů RNDr. Jaroslav Zhouf PhD.
64 Further sequenced problems for functional equations Dr. Ádám Zsolt,Prof. Dr. Lajkó Károly