1 |
Počítačové hry a explorativní přístup k výuce matematiky |
Mgr. Květoslav Bártek |
2 |
Netradiční úlohy o reálných číslech |
Doc. RNDr. Jaroslav Beránek CSc. |
3 |
O dotýkajúcich sa kružniciach |
RNDr. Martin Billich PhD. |
4 |
Hrátky s matematikou |
Mgr. Daniela Blažková |
5 |
Pedagogická prax a didaktická príprava študentov učiteľstva matematiky pre 2. stupeň ZŠ |
Doc. RNDr. Jaroslava Brincková CSc. |
6 |
Same examples using IT to create the concept image of mathematical objects |
Dr. Beata Bugajska - Jaszczołt, Dr. Monika Czajkowska |
7 |
The didactic propositions of introducing the idea of basis of linear |
Dr. Beata Bugajska - Jaszczołt, Dr. Danuta Drygała |
8 |
Výučbový program ako pomôcka aktualizácie učiva |
Mgr. Marián Buxár |
9 |
Remarks on Euler summability method |
Dr. Stanislav Domoradzki |
10 |
Przeżywanie znaków i symboli |
Dr. Halina Drewniak |
11 |
Úspešnosť riešenia MCRE úloh a jej vzťah s úspešnosťou žiakov v matematike |
PaedDr. Ján Ďuriš |
12 |
Skúmanie vlastností pantografu v prostredí Cabri geometria |
RNDr. Radovan Engel |
13 |
Reťazové zlomky u Leonharda Eulera |
PaedDr. Ján Gunčaga PhD. |
14 |
Matematický aparát fyziky |
PaedDr. Ing. Peter Hanisko |
15 |
Od skúsenosti k poznaniu |
Prof. RNDr. Milan Hejný CSc. |
16 |
E-learning vo vyučovaní predmetu Logika, množiny, relácie |
Doc. RNDr. Pavel Híc CSc., PaedDr. Milan Pokorný PhD. |
17 |
Jak obohatit učivo žákům nadaným na matematiku |
Mgr. Eva Hotová |
18 |
Fyzikálno-matematická aplikácia derivácie |
RNDr. Klement Hrkota st., RNDr. Klement Hrkota ml. |
19 |
Príklad s prvkom kognitívnej neistoty, ktorý žiakom naznačí jeden zo spôsobov zovšeobecňovania matematických poznatkov |
RNDr. Klement Hrkota st., RNDr. Klement Hrkota ml. |
20 |
O pewnym równaniu funkcyjnym charakteryzującym całkę nieoznaczoną |
Dr. Antoni Chronowski, Dr. Zbigniew Powązka |
21 |
Fibonacciho čísla na strední škole |
Mgr. Martina Jarošová |
22 |
Stručná správa o kakurénii |
Dušan Jedinák |
23 |
Globalschool - moderní metoda ve výuce |
Mgr. Marika Kafková |
24 |
Zápis racionálnych čísel v pozičných číselných sústavách |
Miroslav Kamenický |
25 |
First steps in introducing cooperative learning - An experiment for the application of cooperative learning |
Dr. Tünde Kántor PhD., Dr. András Kovács PhD. |
26 |
Viliam Chvál – prvý dekan PF KU a iniciátor konferencií Matematika v škole dnes a zajtra v Ružomberku |
Doc. RNDr. Melichar Kopas CSc., Doc. RNDr. Roman Frič DrSc. |
27 |
Václav Šimerka a počátky matematické analýzy v české školské matematice |
RNDr. Alena Kopáčková PhD. |
28 |
Zajímavé typy zkoumání (vhodné i pro začátečníky) |
Prof. RNDr. Jan Kopka CSc. |
29 |
Výchova geometriou |
Mgr. Božena Koreňová |
30 |
Prístup žiakov 2. a 4. ročníka ZŠ k difúznej úlohe |
Mgr. Ivana Kovárová |
31 |
Szybsze i jednakowo szybkie serie sukcesów i porazek |
Dr. Ireneusz Krech |
32 |
Historical Aspects in Calculus Teaching |
ao. Univ. Prof. Dr. Manfred Kronfellner |
33 |
Harmonický priemer a jeho praktická aplikácia |
Doc. Dr. Ladislav Kulčár CSc. |
34 |
Kombinatorika |
PaedDr. Ján Kuruc |
35 |
Refleksje na temat zadań probabilistycznych formułwanych przez studentów III roku matematyki |
Dr. Maciej Major |
36 |
Magické štvorce vo vyučovaní matematiky |
PaedDr. Anna Medvecká |
37 |
Štatistika v školskej matematike |
Mgr. Jana Mihalčová |
38 |
Rok s korešpondenčným seminárom |
Mgr. Emília Miťková |
39 |
Problematika slovných úloh na stredných školách - analýza výsledkov výskumu |
RNDr. Peter Molnár |
40 |
Strategie rozwiązywania zadań nietypowych stosowane przez studentów pedagogiki |
Dr. Barbara Nawolska |
41 |
Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów |
Dr. Barbara Nawolska, Dr. Joanna Żądło |
42 |
Počítačom podporovaná výučba matematiky na 1. stupni ZŠ |
Mgr. Marta Novosadová |
43 |
Slovní úlohy a výchova ke zdravému životnímu stylu |
PhDr. Jiřina Novotná, Roman Holoubek |
44 |
Błędy i trudności w nauczaniu geometrii na poziomie elementarnym |
Dr. Zbigniew Nowak |
45 |
O rozumieniu pojęcia funkcji w szkole średniej |
Mgr. Jadwiga Orlowska |
46 |
Príprava učiteľov matematiky v nových študijných programoch |
Doc. RNDr. Edita Partová CSc, Mgr. Tibor Szabó |
47 |
Znamenia zverokruhu v stochastike pre učiteľov |
Prof. Dr. hab. Adam Płocki |
48 |
Odkrywanie regularności a myślenie algebraiczne |
Mgr. Marta Pytlak |
49 |
Develop reductive argumentation with the help of
didactic games |
Dr. Tadeusz Ratusiński |
50 |
Vyučovanie analytickej geometrie na gymnáziách a rozvíjanie kľúčových kompetencií žiaka |
RNDr. Jozef Sekerák |
51 |
Úlohy z diskrétnej matematiky |
RNDr. Ingrid Semanišinová PhD. |
52 |
Dlaczego trudno jest się porozumieć z uczniem na lekcji matematyki |
Jana Slezakova, Dr. Ewa Swoboda |
53 |
Eulerovy zásluhy o reformu goniometrie |
Mgr. Radka Smýkalová |
54 |
Výuka funkcí na základních školách v ČR a Anglii |
Mgr. Anna Šlégrová |
55 |
Výučba kombinatoriky, pravdepodobnosti a matematickej štatistiky na základných, stredných a vysokých školách |
RNDr. Lucia Švábová |
56 |
O definíciach - neformálne a formálne |
RNDr. Zdeno Takáč PhD. |
57 |
Počtové operácie pomocou „Napier bones“ |
Doc. RNDr. Štefan Tkačik PhD. |
58 |
Zabudneme na dôkazy? |
RNDr. Magdaléna Tomanová |
59 |
Využitie interaktívnych excelovských zošitov vo vyučovaní funkcionálnej analýzy |
PaedDr. Peter Vankúš PhD. |
60 |
People Maths: Active Learning of Mathematics without a textbook |
BA (Hons) PGCE, FHEA Robert N. Vertes |
61 |
Mathematics Education and Teacher Education in England |
BA (Hons) PGCE, FHEA Robert N. Vertes |
62 |
Pokus o převod výukových technik z angličtiny do matematiky |
Mgr. Pavla Zagorová |
63 |
Zásady tvorby matematickách problémů |
RNDr. Jaroslav Zhouf PhD. |
64 |
Further sequenced problems for functional equations |
Dr. Ádám Zsolt,Prof. Dr. Lajkó Károly |