Drygala Danuta: O potrzebie doskonalenia dydaktyki
Gerová Ľubica: Štvorcová sieť v zaujímavých
úlohách a hrách
Gunčaga Ján: Možnosť využitia problémového vyučovania
pri limitných procesoch
Harminc Matúš: Teória čísel v príprave učiteľa matematiky
Hejný Milan: Propedeutika štruktúry a izomorfizmu štruktúr
Jedinák Dušan: Poznámky z histórie ako motivácia vo vyučovaní
matematiky
Jurečková Mária, Molnárová Iveta: Excel vo
vyučovaní štatistiky
Kaňová Erika: Podpora vyučovania pravdepodobnosti
pomocou počítača
Kašuba Romualdas: Why is the simple mathematics
so exciting?
Knoche Norbert: Analysisunterricht unter dem Lernziel
"Mathematische Grundbildung"
Koreňová Božena: Plášte telies
Kováčik Štefan: Vyučovanie matematiky, počítače a hra
Krajčiová Jana, Vodičková Viera, Krajči Stanislav, Vodička Roman:
Tematické matematické tábory
Kuřina František: Role úloh ve vyučovaní matematice
Kuřina František: Realismus konstruktivních přístupu
k vyučování matematice
Lukáč Stanislav: E - learning v informatickom vzdelávaní učiteľov
matematiky
Major Maciej, Nawolska Barbara: Gra strategiczno-losowa
jako środek aktywizacji matematycznej uczniów
Melichar Jan: Reverzní čísla
Minďáková Ingrid, Šveda Dušan: Vytváranie databázy úloh
Paruleková Anna, Parulek Ivan: Tradície európskych hodnôt
v matematike
Plocki Adam: Domino jako losovací nástroj a nositel
matematických idejí a struktur
Prídavková Alena: Matematické sústredenie pred krajským
kolom MO - Z9
Pringerová Gabriela: Kombinatorika v 6. ročníku
základnej školy z hľadiska poznávacieho procesu
Rożek Bożena: Sposoby liczenia elementów ukladów
ilustrajucych iloczyn liczb naturalnych
Rys Petr, Zdráhal Tomáš: Rovnice kuželoseček
Semanišinová Ingrid: Objavovanie čara magických štvorcov
Scholtzová Iveta: Sonda do kombinatorického myslenia
žiakov základnej školy
Schusterová Jana: Dotyková rovina a normála k ploche
z=f(x,y) s Matlabom
Šúňová Mária: Použitie priemerných hodnôt pri riešení
úloh z praxe
Timková Danka: Heuristicke riešenie problému lineárnej optimalizácie
Tlustý Pavel: Obrázek jako názorný prostředek
vizualizace matematické myšlenky
Trenkler Marián: Magické štvorce a kocky - zdroj
námetov na vyučovanie matematiky
Urbańska Aleksandra: Jak dziecko matematyzuje swoje otoczenie?
Vagaská Alena: Historické fakty vo vyučovaní matematiky
Vodičková Viera: Programátor a počítač v konštrukčných úlohách
Wollring Bernd: Lernumgebungen und Arbeitsumgebungen
zur Papierfaltgeometrie im Mathematikunterricht
Zareba Lidia: Rozumowanie sprzyjajace uogólnianiu i stosowaniu
w nim symbolu literowego przez uczniów w wieku 10-14 lat
Żeromska Anna Katarzyna: Autokontrola, jako
jako ważna umiejętność w rozwiązywaniu zadań matematycznych